31 detsember, 2014

christmas

Teiste jõulupuusid vaadates ei tundu nad üldse nii ilusad kui enda oma. Või ma ei oskagi öelda. Oma kuuske vaatad sa ikka teise pilguga. Mõtled neid häid mõtteid kuidas sa oma kätega seda kaunistasid,oma perega koos. Need kõige paremad mõtted ja kõige paremad hetked.
Minu jõulud möödusid hästi. Paremini kui oleksin lootnudki. Niipalju hingerahu. Aga kõik ilus saab nii kiiresti läbi. Juba 25nda hommikul üles tõustest tundsin, et nii, nüüd ongi jõulud läbi ja jälle peab ootama aasta, et seda tunnet uuesti tunda. Õhku jääb ainult küsimus: Kas järgmise aasta jõulud on meie perel nüüd teistsugusemad? -ma loodan, et miski ei muutu ja jõulude ajal jään ma ikka lapseks kes elab kodus. Ma loodan, et see tunne jääb, sest oma kodust, oma toast pole midagi paremat, ükstapuha, kus sa ka poleks!
Meie peres ei jäänud mitte keegi kingituseta! Ja muidugi aitähh minu päkapikkudele, kes mulle väiksed kingid tegid! :) Jõulud on andmise aeg, ning mul on hea meel, et ma kellelegi midagi kinkida sain. Ja aitäh mu perele, kellega on nii hea! Ma pole enda arvamust muutnud, talv on mu lemmikaastaaeg ja jõulud mu lemmik püha! Seeaasta pidasime jõule 10nekesi aga järgmised jõulud tulevad juba 11kesi!


















Ma loodan, et teil olid kaunid jõulud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Powered By Blogger