11 detsember, 2014

wishlist 2

6. Mul pole kunagi olnud kodus fööni, aga vahepeal kiiretel aegadel tasuks see küll ära! (mitte et ma tahaks oma juukseid nüüd meeletult rikkuma hakata)




7. Ühed lokitangid (või muu kaadervärk millega lokke teha saaks) -mida mul samuti kunagi olnud pole!!!!



8. Trennitegemis riideid pole kunagi liiga palju! Alati on ju nii, et uued riided annavad motivatsiooni järjest rohkem trenni teha.




9. Ühed ilusad suured kõrvarõngad!





Ma nii väga ootan seda jõuluaega, kui saab kodus olla oma pere seltsis,süüa koos, jutustada, teleka ees olla, surnuaias käia, kinke jagada, kuuske ehtida ja üldse teha kõike, mis sinna jõulu eelsetesse päevadesse käivad. Kõigetähtsam kingitus on siiski see, et saame olla koos oma perega.
Mu süda sulas, kui minu vennapoeg kirjutas jõuluvanale kirja oma jõulusoovidega, kus kirjutas, et ta tahab teha loomade varjupaigale annetuse!! Te kujutate ette, et seitsme  aastasel poisil on selline jõulusoov? Nii armas. Temast tuleb kindlasti tulevikus üks hea ja suure südamega poiss!
Mina armastan jõuluaega ja ma loodan, et teie ka!

2 kommentaari:

  1. Ma nii nii väga tahaksin ka jõulude ajal maal olla. Mul oli see kalendris suurelt ja punaselt kirjas, et nendel jõuludel me tuleme maale nagu vanasti. MInu parimad jõulud läbi aegade ongi just seal olnud ja koos teiega. Kahjuks sel aastal jälle ei saa :(
    Kät

    VastaKustuta
  2. proovige siis järgmisel aastal uuesti ;) meie ootame!

    VastaKustuta

Powered By Blogger